Käyttöehdot

KR KUSTANNUS OY / Y-tunnus 2685294-9

KOULURAUHAA- LEHTI SOPIMUSEHDOT

Ilmestymisaikataulut:  Vuosittain 

Lehden numerot: Alkuaika laskulla: Arvioitu ilmestymispäivä:
Nro 1 01.03  Maaliskuu 15.03-15.05
Nro 2 01.06  Kesäkuu 15.06-15.08
Nro 3 01.09  Syyskuu 15.09-15.11
Nro 4 01.12  Joulukuu 01.12-30.12

Pidätämme oikeuden ilmestymisaikataulujen muutoksiin.

Vuosikalenterin ilmestymisaikataulu: Kalenteritilaajille toimitetaan tulevan vuoden kalenteri ennen vuoden vaihdetta joulukuussa.

YLEISET EHDOT / USEIN KYSYTTYÄ: 1 .Tilaustiedot:  Tilaukset ovat määräaikaisia tai kestotilauksia. Kestotilauksesta laskulla on mainittu erikseen. KAHDESSA Erässä maksavilla tilauksen lehden nron alkuaika näkyy erällä 1/2 päättymisaika erällä 2/2. Mikäli maksaminen tapahtuu KAHDESSA Erässä maksamalla Erän 1 / 2 asiakas sitoutuu sovittuun koko määräaikaan eli myös erään 2/2 jonka jälkeen määräaikaiset tilaukset päättyvät automaattisesti. Kestotilaukset tulee perua päättyvän kauden loppuun mennessä . Asiakkaan osoitteenmuutos mahdollisen muuton vuoksi , on asiakkaan vastuulla ilmoittaa Kustannukselle. Osoitteenmuutoksista tulee ilmoittaa asiakaspalveluumme viipymättä .

  • Lehtitilaus käynnistyy laskulla ilmoitetun alkuajankohdan mukaan. Lehti toimitetaan asiakkaalle yllä ilmoitetun aikataulun mukaisesti.
  • Alkuaika laskulla kertoo mistä numerosta asiakkaan lehtitilaus alkaa.
  1. 2. Eräpäivän siirto-ilmoitus tai tilausta koskevien muutoksien tekeminen:
    Mikäli ennalta määrätty eräpäivä ei ole asiakkaalle sopiva, eräpäivänsiirto on mahdollista tehdä ilmoittamalla asiakaspalveluumme ennen ennalta määrätyn erän umpeutumista. Eräsiirto on asiakkaalle maksutonta.  Eräsiirroista ilmoittamalla asiakas välttyy viivästyskorolta ja mahdollisesti muilta lisämaksuilta. Eräsiirron voi tehdä puhelimitse asiakaspalveluumme arkisin klo 10-14 aikana tai sähköpostilla asiakaspalvelu@koulurauhaalehti.fi jossa ilmoittaa laskunumeron sekä toivotun eräpäivän kyseiselle laskunumerolle.
  2. Asiakaspalvelu/Laskutus – Vastausaika: Sähköpostiviesteihin vastaamme ja peruutusilmoitukset vahvistetaan vastaanotetuiksi saapuneiden viestien tulojärjestyksen mukaisesti keskimäärin 24-48 h aikana. Käsittelyaika kuitenkin vaihtelee tilanteissa joka vaatii lisäselvitystyön kolmansien osapuolien kanssa. Asiakkaan palautteen sisällön vaatiman selvitystyön mahdollisesta laajuudesta vastausaika vaihtelee 2-10 vrk. Tarkistathan myös sähköpostiosoitteen oikeinkirjoituksen kun toimitat meille viestiä sähköpostitse, virheellisesti kirjoitettuihin sähköpostiviesteihin emme pysty vastaamaan. Myöskään tekstiviestit ,millään muotoa, ei ole hyväksyttävä peruutusilmoitus/yhteydenotto, puhelimitse yhteyttä ottaneet edustajamme eivät pysty vastaanottamaan puheluita eikä lukemaan tekstiviestejä. Reklamaatiot sekä peruutusilmoitukset on aina tehtävä asiakaspalveluumme .(alla. yhteystiedot)
  3. Viivästyskorko :Mitä tarkoittaa?  Velvollisuus maksaa viivästyskorkoa syntyy aina automaattisesti eräpäivän umpeuduttua viivästyskorkolain mukaisesti mikäli erillistä eräpäivänsiirtoa ennalta määrättyyn eräpäivään mennessä ei ole tehty tai jättää laskun maksamatta ja ilmoittamatta asiasta K R Kustannukselle.
  4. Tuotteiden Palautusvelvollisuus/Peruutusasiat/Asiakkaan vastuut : Tilaajalla on etämyyntiä koskevan kuluttajasuojalain mukainen 14vrk peruutusoikeus. Lisätietoa peruutusoikeudesta: http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/peruutusoikeus-etamyynnissa. Tuotteen palauttamatta jättäminen ei ole hyväksyttävä peruutusmuoto. Ilmoittamatta jättäminen peruutuksesta ei ole hyväksyttävä peruutusmuoto. Virheelliseen postiosoitteeseen ,virheelliseen sähköpostiosoitteeseen tai muuhun kuin asiakaspalvelunumeroon soittaminen ja peruuttaminen eivät ole hyväksyttäviä peruutusmuotoja. Asiakkaan tulee palauttaa peruuttamansa tuote 14 vrk sisällä sen vastaanottamisesta. Mikäli asiakas ei palauta tuotteita veloitetaan palauttamatta jättämisestä kyseisen tuotteen yksittäishinta. Tuote palautukset tulee tehdä osoitteeseen K R Kustannus Oy / Palautus Yrjönkatu 4 A 2 00120 Helsinki. Peruutusilmoituksen voi tehdä kotisivuillamme sähköisellä peruutuslomakkeella, soittamalla asiakaspalveluumme arkisin 10-14 nro 09-42413927 ,kirjeitse tai lähettämällä sähköpostia asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@koulurauhaalehti.fi. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön/-myyntikuntoinen. Asiakas ei menetä peruutusoikeuttaan avaamalla alkuperäistä kirjekuorta. Asiakas menettää peruutusoikeuden esim. tuhoamalla tuotteen kokonaan, tuhoamalla tuotteen jälleenmyyntikelvottomaan kuntoon tai siinä vaiheessa jos asiakas ei palauta tuotetta lainkaan. Myyntikelvoton tuote veloitetaan asiakkaalta kyseisen tuotteen yksittäishinnan mukaan.

HINNASTOT

  1. Korvaukset / Virhevastuu : Kustannus ei vastaa asiakkaalle mahdollisesti aiheutuvista välillisistä vahingoista. Kustannus ei myöskään vastaa vahingosta, joka aiheutuu ylivoimaisesta esteestä tai vastaavasta syystä johtuvasta toiminnan kohtuuttomasta vaikeutumisesta (esim. kolmannen osapuolen työnseisaukset tms). Asiakkaalla ei ole oikeutta vahingonkorvaukseen kolmannen osapuolen aiheuttamasta vahingosta tai viiveestä palveluissamme. Mikäli laskulla ilmoitettu tuotetilaus ei vastaa sovittua olethan yhteydessä välittömästi asiakaspalveluumme arkisin 10-14 välisenä aikana. Ilmoittamatta jätetty osoitteenmuutos ei oikeuta peruutukseen saamatta jääneistä tuotteista, virhevastuu osoitteenmuutoksen ilmoittamatta jättämisestä siirtyy asiakkaalle.

6.1 Asiakas vakuuttaa ilmoittaneensa antamansa tiedot oikeina ja ajantasaisina sekä tutustuneensa sopimusehtoihin ja muihin mahdollisiin tilaukseen koskeviin ehtoihin. Asiakas sitoutuu kaikilta osin noudattamaan sopimusehdoissa ilmoitettuja sopimusehtoja.

 

7. Erimielisyyksien ratkaisu:
Kustannuksen ja Asiakkaan väliset mahdolliset erimielisyydet pyritään ratkaisemaan osapuolten välisillä neuvotteluilla. Jos erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttajan on mahdollista saattaa riita-asia kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi,www.kuluttajariita.fi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakuntaan, kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan, www.kuluttajaneuvonta.fi.  Euroopan komissio tarjoaa myös verkkovälitteisen riidanratkaisufoorumin, joka on erityisesti tarkoitettu toisessa EU-maassa asuvalle kuluttajalle, http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

KR Kustannuksen yhteystiedot:
K R Kustannus Oy Yrjönkatu 4 A 2 00120 Helsinki
asiakaspalvelu@koulurauhaalehti.fi

Puhelinpalvelu 09-42413927 (arkisin 10-14)

  1. Kustannuksen yhteystiedot: KR Kustannuksen ajantasaiset yhteystiedot ilmenevät tilausvahvistukselta sekä nettisivuiltamme www.koulurauhaalehti.fi. KR Kustannus ilmoittaa yhteystietojensa muutoksista palvelussa tai muutoin tarkoituksenmukaisella tavalla. Muutoksista pyritään ilmoittamaan hyvissä ajoin etukäteen.

KR Kustannuksen asiakaspalvelun yhteystiedot:
K R Kustannus Oy Yrjönkatu 4 A 2 00120 Helsinki
asiakaspalvelu@koulurauhaalehti.fi

Puhelinpalvelu 09-42413927 (arkisin 10-14)